vrijdag 27 december 2013

Labyrint als levensweg.



Hoe loopt jouw weg? Durf je te vertrouwen op de weg die je gaat?

Labyrinten gaan over overgave en vertrouwen. Hoe je het ook wendt of keert, dit is JOUW ene levensweg.

Ken je dat? Je moet iets kiezen en je weet niet wat het beste is. Je twijfelt. Vaak is het niet zo erg, maar soms moet je een belangrijke keuze maken. En wat is wijsheid?
En als je dan eindelijk hebt gekozen, twijfel je daarna nog of het wel de juiste beslissing was…twijfelen..

Ik ben een twijfelaar. Dat is lastig. Voor mezelf en voor anderen. Gelukkig leer ik door mijn ervaringen, en inmiddels weet ik: ik heb nooit een verkeerde beslissing genomen. Want alle keuzes hebben ergens toe geleid. Misschien liep ik soms onhandig ver weg om ergens te komen, maar uiteindelijk kwam ik waar ik wilde.


Het is de weg van het labyrint. Via omwegen naar links of naar rechts, volg je toch je doel naar het midden. Labyrinten tekenen is daarom ook bijzonder, omdat je letterlijk voor je ziet hoe die weg loopt. Dat kan op de klassieke manier hierboven, of in allerlei fantasie-labyrinten. Maak er een tekenfeestje van: de weg naar je doel.
steentjeslabyrint

 
de weg van het hart





Geen opmerkingen:

Een reactie posten